heiii

Alla inlägg under januari 2013

Av diana gottling - 31 januari 2013 16:57

Heiii   

Jag och min fd bästis, har bakat Amerikanska coceis hemma oss mig, till i mon vi skulle göra klas fikan ;).

Blev sååå goda kaker! var ju bara tvungen att smaka så kalrt ju   

Och bara i fall ni undrar, så ska ni vetta att jag och hon har börjat att traslla upp allt kan man säga ;)

För innan vi började att prata föra torsdagen, så hade vi inte prattat på ungefär 2 månader så ja. 

Nåja hoppas att dom blir nöjda med kakorna i mon!     hihi, måste gå nu för jag ska åka och handla nu...så.


P.S hoppas att ni kommer att fortsätta kola min blogg <3. Komentera gärna eller om ni vill fråga något så är det bara att skriva te mig...


Heiii då, pözz & kram <333

Av diana gottling - 31 januari 2013 13:02

Heiii <333

Skulle bara säga att ni, bara måste! kolla in Cissi's blogg den heter www.cissiivarson.bloggplatsen.se 

Ni bah måste kolla in den    

Heiiii då, pözz & kram <333

Av diana gottling - 31 januari 2013 09:45

Heiii,

jag har precis hafft träslöjd, håller på att göra lagteknik.

Det är väll rätt så kull anntar jag ;) men det var rätt så jobbigt okså. Får la se hur de går, Just nu så har jag rast och. Hännger litte med, mina komppisar ska snart ha eng. längtar såååå te musiken! de är mitt favo ämne   hihi.

Men måste gå nu, för jag ska snart börja.

Heiii då, pözz & kram <333


Av diana gottling - 31 januari 2013 07:35

Heiii!

Just nu så gör jag ingenting typ, jag kom precis te skolan. Och just nu så vänntar jag bara på minna kompisar.   

Men jag är såååå tröt just nu aså!, vaknade eller ah vakna och vakna man kan ju säga hundarna som min mamma släppte in i mit rum i morse väckte mig!... kvart i sju och bussen kommer tio över. 

Så det va lixsom rätt så pronto i morse med att hitta kläder och att fixa håret, som förästen ser ut som ett fågelbo just nu! känner mig litte sådär typ besviken... :/ 

Men jaja det går väll att fixa sennare i dag, kan väll kolla om någon av minna kommpisar har med sig en kam elr borste får väll se ;)

Men jag kanske bloggar litte sennare, för har inte så värst mycket att säga just nu så...

Heiii då! pözz & kram <333

Av diana gottling - 31 januari 2013 07:35

Heiii!

Just nu så gör jag ingenting typ, jag kom precis te skolan. Och just nu så vänntar jag bara på minna kompisar.   

Men jag är såååå tröt just nu aså!, vaknade eller ah vakna och vakna man kan ju säga hundarna som min mamma släppte in i mit rum i morse väckte mig!... kvart i sju och bussen kommer tio över. 

Så det va lixsom rätt så pronto i morse med att hitta kläder och att fixa håret, som förästen ser ut som ett fågelbo just nu! känner mig litte sådär typ besviken... :/ 

Men jaja det går väll att fixa sennare i dag, kan väll kolla om någon av minna kommpisar har med sig en kam elr borste får väll se ;)

Men jag kanske bloggar litte sennare, för har inte så värst mycket att säga just nu så...

Heiii då! pözz & kram <333

Av diana gottling - 30 januari 2013 16:22

Heiii  

Jag kom precis hem, har varit ute och joggat/gått vid björkar sjö litte uttanför Köinge.                                                     Med hunndarna och mamma, var skönt att komma ut litte granna.          

Men måste gå nu, ska plugga matte eng och sv!  

Vill inte! men måste ju bli gjort endån, hihi.

Så heiii då pözz & kram <333  

Av diana gottling - 30 januari 2013 12:55

Heiii allihopa <333

Skola idag, just nu så sitter jag här med mina vänner och min bästis Cissi.    

Jag är ny på att blogga så jag är inte så hajj på detta lixom ;)

Det är Cissi, som har lärt mig att blogga. Så vi får la se hur det går   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heiii, allihopa!
Jag heter Diana, går i 7:an.
Mina intressen är att vara meh mina vänner, och att skypa meh min bästis

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards